Pagament telefònic de deutes i liquidacions
Amb l'objectiu de facilitar als ciutadans el pagament dels deutes derivades de liquidacions efectuades per l'Administració està habilitat el servei telefònic d'assistència per al pagament d'aquests deutes.
Per això hauràs de reservar cita per ser atès telefònicament quan més et convingui accedint a l'apartat"Assistència i cita", "Assistència i cita per a particulars".
Facilita el teu NIF, a continuació, el nom i els teus cognoms. Prem "Següent".
Marca l'opció"Altres gestions", després selecciona el servei "Pagar, ajornar i consultar deutes" i el tràmit que s'ajusti a la teva situació. Prem "Següent".
Una vegada introduït el codi postal o selecionada la província, se t'oferiran les diferents opcions disponibles en aquell moment. Pots obtenir una atenció immediata per telèfon prement "Sol·licitar trucada" o una cita telefònica a la que et trucarem segons el dia i tram horari seleccionat.
Si selecionas una atenció telefònica immediata, complimenta i confirma el número de telèfon al que desitges que et truquem i prem "Acceptar". Un agent telefònic es posarà en contacte amb tu al moment.
Si prefereixes una cita telefònica seleccionant el dia i el tram horari del teu interès hauràs de complimentar i confirmar el número de telèfon al que et trucarà un agent telefònic i un correu electrònic vàlid ja que se t'enviarà un correu amb les dades de la teva cita des del qual podràs gestionar-la (modificar i anul·lar), si fos necessari.
Per efectuar el pagament telefònic es requereix que estiguis registrat en Cl@ve o disposis de certificat/ DNI electrònic o una autenticació eIDAS.
No obstant això, si es disposa de certificat electrònic o Cl@ve es podrà realitzar el pagament a través de l'opció"Pagar, ajornar i consultar deutes" de la Seu electrònica.