Estructura de la seu electrònica
Saltar índex de la informacióInformació i gestions
Bloc amb les gestions (i la seva informació) classificades en àrees temàtiques. S'han agrupat en 16 temes, que pretenen recollir la gran majoria de les gestions competència de l'Agència Tributària.
Cada tema, al seu torn, consta de subtemes, cadascun d'ells amb totes les seves gestions i la informació necessària per a la seva execució.
Per exemple, el tema IRPF, consta dels següents subtemes:
- Campanya de Renda 2020.
- Novetats de l'Impost.
- Com he de presentar la meva declaració.
- Declaracions ja presentades.
- Com puc contestar un requeriment o presentar documentació.
- Vull un certificat de la meva declaració de Renda.
- Rendes que no tributen en l'IRPF.
- Deduccions familiars i de persones amb discapacitat.
- Empresaris individuals i professionals.
- Retencions, ingressos a compte i pagaments fraccionats
Així mateix, cada tema o subtema pot disposar (si escau) d'un component denominat “Gestions destacades”, que conté les opcions d'accés a les gestions més importants i/o usades relacionades amb el tema/subtema, de manera que en només dos o tres nivells de navegació, és possible accedir a la gestió que es vulgui realitzar.
Aquest component, disposa a més de l'opció “Totes les gestions”, on es podran localitzar totes les gestions relacionades amb el tema/subtema.
Tots els subtemes, després del component de “Gestions destacades”, (si el tenen), poden figurar diversos apartats de tipus informatiu, els quals poden aparèixer plegats o desplegats, com són:
- Informació.
- Ajuda.
- Normativa.
- Continguts relacionats.
- Etc.
Es poden desplegar o plegar, prement en la fletxeta vertical que figura en la part dreta del caixetí corresponent. Per exemple: