Salta al contingut principal

Autoritzacions. Acords de valoració prèvia de despeses corresponents a projectes d'investigació científica i innovació tecnològica.

Dades Generals

Denominació

Autoritzacions. Acords de valoració prèvia de despeses corresponents a projectes d'investigació científica i innovació tecnològica.

Tipus de procediment

Tributària

Matèria

Impostos

Objecte

Valoració per la Inspecció de les despeses corresponents a activitats d'investigació científica i innovació tecnològica que es considerin susceptibles de gaudir de la deducció a què es refereix l'article 35 de la Llei de l'impost. L'Administració tributària haurà d'aplicar la valoració de les despeses que resulti de la resolució durant el seu termini de vigència, sempre que no es modifiqui la legislació o variïn significativament les circumstàncies econòmiques que van fundar aquesta valoració.L'acord haurà d'indicar el termini de vigència de la valoració que no podrà ser superior a 3 anys.

Òrgan responsable

Agència Estatal d'Administració Tributària

Informació general del procediment

Forma d'inici

interessat

Sol·licitant: Empresa - Ciutadà

Lloc de presentació

Telemàtica.

Oficines de l'AEAT.

Oficines de Correus.

Altres llocs establerts en l'article 16 de la Llei 39/2015.

Documentació

Sol·licitud de l'interessat, acompanyada de la documentació establerta en l'article 38 del Reglament de l'impost sobre societats.

Fases del procediment/servei

Inici: Sol·licitud presentada per interessat.

Tramitació: Per Equips o Unitats d'Inspecció, que podran demanar del subjecte passiu quantes dades, informes, antecedents i justificants tinguin relació amb la sol·licitud. Tant l'Administració tributària com el sol·licitant podran sol·licitar o aportar informes pericials que versin sobre el contingut de la proposta de valoració. Així mateix, podran proposar la pràctica de les proves que estimin pertinents per qualsevol dels mitjans admesos en Dret.

Terminació: Haurà de dictar-se resolució motivada que podrà aprovar el pla proposat, desestimar-ho o aprovar un pla alternatiu formulat pel subjecte passiu en el curs del procediment. Si la resolució és aprovatòria contindrà la valoració realitzada per l'Administració tributària conforme a les normes de l'impost sobre societats, amb indicació de les despeses i activitats concretes a les que es refereix, així com el mètode de valoració utilitzat amb indicació dels seus elements essencials. Serà competent per resoldre el procediment el Departament d'Inspecció Financera i Tributària.

Formularis

Tramitació electrònica

Termini de resolució

6 mesos

Òrgan de resolució

Agència Estatal d'Administració Tributària

Recursos

La resolució que es dicti no serà recurrible, sens perjudici dels recursos i reclamacions que puguin interposar-se contra els actes de liquidació que s'efectuïn com a conseqüència de l'aplicació dels valors establerts en la resolució.

Informació vinculada a la tramitació electrònica

Sistema d'identificació

DNI electrònic, Certificat electrònic, Clau PIN

Nivell d'interactivitat

Nivell 4: Tramitació electrònica

Normativa

Normativa bàsica

Normativa de tramitació

Reial decret 634/2015, de 10 de juliol,

pel qual s'aprova el Reglament de l'impost sobre societats. Article 38 (BOE 11-julio-2015)

Normativa que aprova la inclusió del procediment o servei en el registre

Resolució de 28 de desembre de 2009, de la Presidència de l'Agència Estatal d'Administració Tributària,

per la qual es cregui la seu electrònica i es regulen els registres electrònics de l'Agència Estatal d'Administració Tributària (BOE 29-desembre - 2009)