Ondare-erantzukizunagatiko erreklamazioak.
Datu orokorrak
Izena
Ondare-erantzukizunagatiko erreklamazioak.
Prozedura-mota
Ondare-erantzukizuna eta beste kalte-ordain eskaera batzuk
Gaia
Errekurtsoak eta erreklamazioak
Xedea
Zerga Agentziak eragindako kalteengatiko kontratuz kanpoko ondare-erantzukizuneko erreklamazioak ebaztea.
Organo arduraduna
Zerga Administrazioko Estatu Agentzia
Prozedurari buruzko informazio orokorra
Hasteko modua
interesduna
Eskatzailea: Herritarra - Enpresa
ofizioa
Eskatzailea: Administrazioa
Aurkezteko lekua
Telematikoa.
39/2015 Legearen 16.4 artikuluan jasotako gainerako lekuak.
Dokumentazioa
Ondare-erantzukizunaren erreklamazioa.
Prozeduraren/zerbitzuaren faseak
Hasiera: Interesdunak eskabide-idazkia aurkeztuz, edo administrazioak bere kabuz, hala irizten badio.
Izapidetzea: Nahitaezkoa da prozeduran txostena egitea ustez eragindako kaltearen erantzule den zerbitzuak, bai eta interesdunari entzuteko izapidea egitea ere.
Amaiera: Erreklamazioa ebatzita, osorik edo zati batean baietsiz edo ezetsiz.
Inprimakiak
Ebazteko epea
6 hilabete
Ebazpen-organoa
Zerga Agentziako presidentea. Horri buruz egon daitezkeen eskumenak eskuordetzearen kalterik gabe.
Baliabideak
Berraztertzea: Epea: Hilabete bat. Aukeran, errekurritu beharreko administrazio-egintza zein bulegotatik datorren.
Izapidetze elektronikoari lotutako informazioa
Identifikazio-sistema
NAN elektronikoa, ziurtagiri elektronikoa, PIN gakoa
Interaktibitate-maila
4. maila: Izapidetze elektronikoa
Araudia
Oinarrizko araudia
Ley 39/2015, de 1 de octubre,del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas (BOE 2-10-2016).