Orrialde honen testu ofiziala gaztelaniazko bertsioa da. Testu osoa bere hizkuntzan ikusi ahal izango duzu datozen egunetan, itzulpen automatikoa erabat baliozkotuta dagoenean. Edonola ere, webgune honetan itzulitako informazioaren zehaztasunari buruz zalantzarik baduzu, kontsultatu gaztelaniazko bertsio ofiziala.

Eduki nagusira salto egitea

Ondare-erantzukizunagatiko erreklamazioak.

Datu orokorrak

Izena

Ondare-erantzukizunagatiko erreklamazioak.

Prozedura-mota

Ondare-erantzukizuna eta beste kalte-ordain eskaera batzuk

Gaia

Errekurtsoak eta erreklamazioak

Xedea

Zerga Agentziak eragindako kalteengatiko kontratuz kanpoko ondare-erantzukizuneko erreklamazioak ebaztea.

Organo arduraduna

Zerga Administrazioko Estatu Agentzia

Prozedurari buruzko informazio orokorra

Hasteko modua

interesduna

Eskatzailea: Herritarra - Enpresa

ofizioa

Eskatzailea: Administrazioa

Aurkezteko lekua

Telematikoa.

39/2015 Legearen 16.4 artikuluan jasotako gainerako lekuak.

Dokumentazioa

Ondare-erantzukizunaren erreklamazioa.

Prozeduraren/zerbitzuaren faseak

Hasiera: Interesdunak eskabide-idazkia aurkeztuz, edo administrazioak bere kabuz, hala irizten badio.

Izapidetzea: Nahitaezkoa da prozeduran txostena egitea ustez eragindako kaltearen erantzule den zerbitzuak, bai eta interesdunari entzuteko izapidea egitea ere.

Amaiera: Erreklamazioa ebatzita, osorik edo zati batean baietsiz edo ezetsiz.

Inprimakiak

Izapidetze elektronikoa

Ebazteko epea

6 hilabete

Ebazpen-organoa

Zerga Agentziako presidentea. Horri buruz egon daitezkeen eskumenak eskuordetzearen kalterik gabe.

Baliabideak

Berraztertzea: Epea: Hilabete bat. Aukeran, errekurritu beharreko administrazio-egintza zein bulegotatik datorren.

Izapidetze elektronikoari lotutako informazioa

Identifikazio-sistema

NAN elektronikoa, ziurtagiri elektronikoa, PIN gakoa

Interaktibitate-maila

4. maila: Izapidetze elektronikoa

Araudia

Oinarrizko araudia

Ley 39/2015, de 1 de octubre,

del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas (BOE 2-10-2016).