Solicitude de certificados tributarios de terceiras persoas por Administracións Públicas
Mediante este procedemento as Administracións Públicas poderán solicitar certificados tributarios de terceiras persoas para a tramitación de procedementos administrativos da súa competencia, sempre que a devandita cesión directa de información tributaria conte co previo consentimento do obrigado tributario ou estea prevista na lei.
Previamente á solicitude da certificación débese comprobar que se cumpren os requisitos para realizar este trámite. Recoméndase consultar a información facilitada no PDF "Protocolo ou guía de procedementos (PROTGEN)".
Cumprirá identificarse con certificado electrónico de representante de persoa xurídica válido ou certificado de empregado público.
Na pestana "1. Encher a solicitude", cubrirase:
- O NIF do titular da certificación,
- Tipo de certificado (se procede),
- Recadro "Amparo da solicitude ". Ao marcara declárase que a información se solicita co consentimento do interesado.
- Finalidade da solicitude.
Por último, deberase pulsar sobre "Validar solicitude".
Na seguinte pestana "2. Confirmar a solicitude" verifica os datos introducidos e se todo é correcto fai clic en "Asinar e enviar".
Na xanela emerxente marca o recadro "Conforme" e púa "Asinar e enviar".
Pasarase á pestana "3. Obter certificado". No caso de certificacións de IRPF ou IAE óbténse o certificado de forma inmediata, podendo abrir o PDF no momento ou gardaro no equipo pulsando "Descargar documento".
Na pestana "3. Obter o resgardo da solicitude "mostrarase unha mensaxe especificando o tempo de espera e a forma de recollida; en caso contrario, tamén se xera de forma inmediata.