Documentación para confeccionar Renda 2024 en OFICINA
Se concertaches CITA para confeccionar EN OFICINA a túa declaración de Renda:
Anula a túa cita se non podes acudir (24 horas antes)
LEMBRA levar os DATOS E DOCUMENTOS para poder realizar a CITA:
-
Para atenderche persoalmente nas nosas oficinas, cómpre concertar cita.
-
Debes levar a documentación sobre a túa situación persoal e en todo caso:
- DNI orixinal do titular que acode á cita e fotocopia do DNI de todos os que figuren na declaración.
-
Número IBAN de conta bancaria.
-
As referencias catastrais de todos os inmobles da túa propiedade ou en que vivas de alugamento ou noutras circunstancias (recibo do IBI ).
-
Autorización asinada por outros declarantes e a súa fotocopia do DNI (membros da unidade familiar ou terceiros) para realizar e se é o caso presentar a declaración no seu nome.
-
Calquera xustificante que puidese dar dereito a deducións autonómicas ou outras beneficio fiscal. Así:
-
Se vives nun inmoble alugado necesitas o NIF do arrendador e as cantidades pagas polo alugamento.
-
Por adquisición de vivenda habitual con ampliación do préstamo: os saldos pendentes de amortizar do préstamo orixinal.
-
Con hipoteca: os recibos dos seguros.
-
Por donativos: os xustificantes, etc.
-
ADEMAIS, debes preparar os documentos seguintes se percibiches algunhas destas rendas e non aparecen imputadas nos teus datos fiscais:
-
Certificado emitido polo pagador.
-
Importe das cotas satisfeitas a sindicatos e das cotas satisfeitas a colexios profesionais (se a colexiación é obrigatoria).
-
Gastos de defensa xurídica por litixios suscitados na relación do contribuínte coa persoa de que percibe os rendementos.
-
Xustificantes de ingresos (contratos …) e gastos deducibles (facturas …) polos alugamentos de pisos, locais, prazas de garaxe …de que sexas propietario ou usufrutuario.
-
Para axudarche a relacionar todos os datos cobre o seguinte documento:
-
Certificados de empresas, entidades financeiras e de seguros; contratos; recibos de gastos nas transmisións de letras do tesouro, obrigas ou outros activos financeiros; etc.
-
Se percibiches un seguro contratado antes do 31/12/1994, o importe do capital recibido.
- Documentos acreditativos dos elementos ou parámetros da actividade utilizados durante o ano. P. ex.: persoal empregado, consumo de enerxía eléctrica, superficie do local, potencia fiscal do vehículo, ingresos, libros de bens de investimento, etc.
-
Datas e escrituras ou documentos de adquisición e transmisión.
-
Importes reais, gastos e tributos de adquisición e transmisión.
- Datos de préstamos hipotecarios e capital pendente de amortizar a data de transmisión, se existisen (para aplicar a exención por reinvestimento en vivenda habitual).
Relaciona os datos necesarios no seguinte documento:
Modelo de datos de transmisión de inmobles
Se non achegas estes datos non se che poderá realizar a declaración.
-
Datas e escrituras ou documentos de adquisición e transmisión.
-
Importes reais, gastos e tributos de adquisición e transmisión.
-
Certificados de fondos de investimento.
-
Xustificantes de premios, xustificantes de subvencións…
En caso de transmisión de inmobles, relaciona os datos necesarios no seguinte documento:
Modelo de datos de transmisión de inmobles
Se non achegas estes datos non se che poderá realizar a declaración.