Documentació per a la cita de Renda 2024 en xicotets municipis
Si has concertat CITA per a confeccionar la teua declaració de Renda en el teu Ajuntament per VIDEOASSISTÈNCIA :
Anul·la teu cita si no pots acudir (24 hores abans)
RECORDA portar les DADES I DOCUMENTS per poder realitzar la CITA:
-
Per a atendre't personalment, sense representació, és necessari concertar cita.
-
Has de portar la documentació sobre la teua situació personal i si més no:
-
DNI original del titular que acudix a la cita i fotocopia del DNI de tots els que figuren en la declaració.
-
Número IBAN de compte bancari.
-
Les referències cadastrals de tots els immobles de la teua propietat o en els que visques de lloguer o en unes altres circumstàncies (rep de l'IBI ).
-
-
Qualsevol justificant que poguera donar dret a deduccions autonòmiques o un altre benefici fiscal. Així:
-
Si vius en un immoble llogat necessites el NIF de l'arrendador i les quantitats pagades pel lloguer.
-
Per adquisició d'habitatge habitual amb ampliació del préstec: els saldos pendents d'amortitzar del préstec original.
-
Amb hipoteca: els rebuts de les assegurances.
-
Per donatius: els justificants, etc.
-
A MÉS, has de preparar els documents següents si has percebut alguna d'aquestes rendes i no apareixen imputades en les teues dades fiscals:
-
Certificat emés pel pagador.
-
Import de les quotes satisfetes a sindicats i de les quotes satisfetes a col·legis professionals (si la col·legiació és obligatòria).
-
Despeses de defensa jurídica per litigis suscitats en la relació del contribuent amb la persona de la que percep els rendiments.
-
Justificants d'ingressos (contractes …) i despeses deduïbles (factures …) pels lloguers de pisos, locals, places de garatge …dels que sigues propietari o usufructuari.
-
Per a ajudar-te a relacionar totes les dades complimenta el següent document:
-
Certificats d'empreses, entitats financeres i d'assegurances; contractes; rebuts de despeses en les transmissions de lletres del tresor, obligacions o altres actius financers; etc.
-
Si has percebut una assegurança contractada abans del 31/12/1994, l'import del capital rebut.
- Documents acreditatius dels elements o paràmetres de l'activitat utilitzats durant l'any. P.e.: personal empleat, consum d'energia elèctrica, superfície del local, potencia fiscal del vehicle, ingressos, llibres de béns d'inversió, etc.
-
Dates i escriptures o documents d'adquisició i transmissió.
-
Imports reals, despeses i tributs d'adquisició i transmissió.
- Dades de préstecs hipotecaris i capital pendent d'amortitzar a data de transmissió, si existiren (per a aplicar l'exempció per reinversió en habitatge habitual).
Relaciona les dades necessàries en el següent document:
Model de dades de transmissió d'immobles
Si no aportes estes dades no se't podrà realitzar la declaració.
-
Dates i escriptures o documents d'adquisició i transmissió.
-
Imports reals, despeses i tributs d'adquisició i transmissió.
-
Certificats de fons d'inversió.
-
Justificants de premis, justificants de subvencions…
En cas de transmissió d'immobles, relaciona les dades necessàries en el següent document:
Model de dades de transmissió d'immobles
Si no aportes estes dades no se't podrà realitzar la declaració.