Adiamento e fraccionamento de débedas
Saltar índice da informaciónComo contestar requirimentos de datos de conta bancaria
O formulario só pode presentarse unha vez por Internet. No caso de intentar contestar novamente obterase unha mensaxe indicando que xa foi presentado e que para realizar calquera modificación o contribuínte ten que pórse en contacto coa unidade de recadación correspondente.
É posible contestar a estes requirimentos con certificado/DNI electrónico, Cl@ve ou sen certificado.
O formulario específico estará habilitado cando o requirimento se emitise.
Acceso con certificado/DNI electrónico ou Cl@ve
Só cumprirá o NIF do obrigado ao pagamento. Ao pulsar "Continuar" mostraranse todas as solicitudes de adiamento do obrigado ao pagamento que estean en situación de que o formulario poida ser presentado por Internet; non obstante se se cobre o campo "Nº de Certificado" aparecerá a solicitude á que corresponde o requirimento indicado.
Acceso sen certificado
Deberase cubrir:
-
NIF do obrigado ao pagamento.
-
Número de Requirimento: Débese consignar o número que aparece con tal referencia no apartado "Identificación do documento "do requirimento.
-
Número de Certificado: Débese consignar os díxitos que figuran con tal referencia na marxe superior dereito do requirimento (debaixo do código de barras).
Se existen dúbidas, no interrogante que figura ao lado de cada campo, encóntrase unha breve información.
As solicitudes de adiamento que están en situación de que o formulario poida ser presentado por Internet son aquelas en que concorren simultaneamente as seguintes condicións:
-
Encóntranse no estado "Requirimento notificado".
-
O requirimento emitiuse do 5 de xullo de 2013, inclusive, de agora en diante.
Se os datos tecleados corresponden a unha solicitude que non estea nestas situacións, aparecerá o seguinte aviso: "A información e documentación requirida non poden ser presentadas a través desta opción, poñase en contacto coa unidade de recadación correspondente se desexa información adicional".
Unha vez cumprimentados todos os campos, pulsando "Continuar" apareceralle a pantalla para consignar a información que corresponda e anexar a documentación solicitada.
Formalización e presentación
No apartado "Detalle do requirimento "encóntrase a ligazón "Motivo requirimento" que permite visualizar a parte do anexo do requirimento de datos en que figura a relación de información/documentación que se debe achegar.
Unha vez cumprimentados os datos da conta bancaria, facendo clic en "Engadir ficheiro" pódese anexar a documentación que se solicita. Na ligazón "Axuda" indícase a lista de extensións admitidas para a presentación de arquivos por Internet para este trámite e o tamaño máximo permitido de cada un dos ficheiros.
Ten en conta que debes anexar polo menos un ficheiro.
Tras isto tén quese pulsar o botón "Presentar".
Se todo é correcto, recoméndase comprobar os datos cumprimentados e visualizar en formato PDF a información contida no formulario que se vai a remitir. É obrigatorio pulsar o botón "Ver PDF" para continuar coa presentación xa que a opción "Enviar" ou "Asinar e enviar" só actívase unha vez visualizado o Anexo.
Unha vez visualizado o documento poderase "Volver" á pantalla anterior (cando cumpra modificar algún dato antes de enviar) ou "Enviar / Asinar e Enviar" segundo tipo de acceso.
Finalmente tén quese marcar "Conforme" e "Asinar e Enviar".
Unha vez que se envía ou sinatura e envía (segundo accédase sen certificado ou con certificado/DNIE, Cl@ve) aparecerá unha pantalla cun aviso informando de que se remitiu o formulario, cun código seguro de verificación (CSV) que xustifica a presentación. Ademais, se se desexa imprimir o documento PDF pode facerse pulsando a ligazón que se ofrece no aviso ou facendo clic en "Ver Contestación Requirimento" na parte superior.
Tamén é posible visualizar e imprimir o xustificante da contestación posteriormente nas opcións que che ofrece "Pagar, aprazar e contestar débedas".