Adiamento e fraccionamento de débedas
Saltar índice da informaciónSolicitude de ampliación de prazo de contestación a requirimentos
O trámite de solicitude e a achega de documentación require certificado electrónico ou Cl@ve sempre que se trate de persoa física.
Teñén quese cubrir os campos requiridos para o rexistro telemático e "Engadir ficheiro" para incluír a documentación.
O tamaño admitido de cada un dos ficheiros anexados non pode exceder os 64 Mb de capacidade. Pódese consultar a listaxe completa de formatos admitidos na ligazón "Axuda" dispoñible en cada un dos formularios de achega de documentación situada ao lado de "Engadir ficheiro".
É recomendable que o ficheiro que se intente anexar estea gardado na ruta C:\AEAT xa que, en función do trámite co que estea relacionado a achega de documentación, esta situación será obrigatoria.
Se non existe ficheiro, podes escribir o motivo da presentación no campo habilitado. Xerarase un documento PDF que será incorporado ao sistema.
A resposta correcta da solicitude e a achega de documentación será un xustificante que inclúe toda a información xunto ao ligazón "Ver en formato imprimible" para obter o xustificante en PDF
Tamén se inclúe o CSV (Código Seguro de Verificación) que permite tamén a obtención do xustificante a través do "Cotexo de documentos electrónicos". Ademais, cada arquivo presentado terá asociado o seu propio CSV.